12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού
Την Τετάρτη 20 Μαΐου το σχολείο μας διοργάνωσε και πραγματοποίησε, για πρακτικούς λόγους σε μεταγενέστερη ημερομηνία, την 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.Οι καθηγητές Φυσικής Αγωγής σε συνεργασία με τους μαθητές/τριες οργάνωσαν ομάδες που συμμετείχαν σε αγώνες ποδοσφαίρου, μπάσκετ και βόλεϊ, ενώ διεξήχθησαν και ατομικοί αγώνες πινγκ πονγκ.Οι αθλητικές δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν στο πάρκο του Άη Γιώργη. Η ημέρα ξεκίνησε με 40λεπτο βάδισμα για μία ομάδα μαθητών/τριών, ενώ οι υπόλοιποι κατευθύνθηκαν στους χώρους όπου ήταν προγραμματισμένες οι επιμέρους δράσεις και αγώνες.Στο ποδόσφαιρο της Α΄ τάξης η μικτή ομάδα Α1-Α2 αντιμετώπισε την ομάδα Α3-Α4, με νικήτρια τη δεύτερη. Στο βόλεϊ της Α΄ τάξης την πρώτη θέση κατέκτησε η ομάδα του Α1. Στο βόλεϊ των Β΄ και Γ΄ τάξεων κυπελλούχος αναδείχθηκε η ομάδα του Β3.Στο ποδόσφαιρο των Β΄ και Γ΄ τάξεων την πρώτη θέση…









